برخی از سوالات متداول کاربران:
برای انجام سفارش خود، شما ملزم به باز کردن حساب کاربری میباشید. شما می توانید در حساب کاربریتان وضعیت سفارش خود، جزئیات سفارشات قبلی، کالاهای برگشتی، رسیدهای مالی، آدرسها و اطلاعات شخصی، تخفیف ها، اعلانها و لیست علاقمندیهای خود را مشاهده کنید.
لطفاً ایمیلهای اسپم (Spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی Spam میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود، نه خود رمز.
در بخش ورود به حساب، بر روی "رمز عبور خود را فراموش کرده اید" کلیک کنید، سپس از شما درخواست میشود که آدرس ایمیل خود را وارد کرده تا لینک بازیابی کلمه عبور برای شما فرستاده شود.
به دلایل ایمنی، بهتر است پس از وارد شدن به حساب خود این رمز عبور را تغییر دهید.
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در قسمت رهگیری مرسولات پستی در سایت پست وارد کنید. همچین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده میتوانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.
خیر برای خرید هر محصول نیاز نیست بصورت جداگانه ثبت سفارش انجام دهید.
ابتدا، همه کالاهای مورد نیاز خورد را در یک سبد جمع کنید و سپس برای پرداخت اقدام نمایید.
سپس، با کلیک روی گزینه خرید، کالا در سبد شما قرار داده میشود.